2015. április 20., hétfő

Keukenhof

Ahogy már írtam róla tegnap Nórival eljutottunk végre a Keukenhofba! Ez Hollandia leghíresebb tulipán kertje. Egész évben csak két hónapot van nyitva, a többi tíz hónapban azon dolgoznak, hogy ebben a két hónapban legszebb pompájában láthassák az ide látogatók. 

Itteni programjaink közül ez volt az, amit legjobban vártam. Aki közelebbről ismer, tudja, hogy szeretem a virágokat, azon belül is a hagymásokat nagyon és mind közül a jácint a kedvencem. Nem csoda hát, hogy már januárban kinéztem ezt a parkot és alig vártam az áprilist!
A honlapjukon is meseszép képekek vannak, de nem adják vissza, hogy milyen hihetetlenül gyönyörű! És az a mindent árjáró jácint illat... Felejthetetlen élmény volt ott lenni.

Odafele az autóban Hanga kérdezte, hogy hova megyünk. Amikor megtudta, csalódottan közölte, hogy "Minek megyünk oda, a virágok unalmasak, én az állatokat szeretem!" A Keukenhof azonban Őt is lenyűgözte. Lelkesen fotózott Ő is.


és vidáman szaladgált egyik ágyástól a másikig.




Marcikának is tetszett, de Ő leginkább a busszal volt elfoglalva. :-)





Most jöjjenek a képek, amikből sok lesz, mert alig tudtam szelektálni. :-)




































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülünk minden megjegyzésnek, írjatok! :-)