2015. január 13., kedd

Gyerekek!!!

Végre elérkezett a várva várt 13.-a reggel. Izgatottan szálltunk be az autóba 6:30-kor, hogy 8-ra Eindhovenbe érjünk.
Dóri mama nagyon jól megoldott mindent!
Pedig 3:45-kor kellett kelteni őket, 6:10-kor már indult a repülőjük.
Hanga miatt csipogott az átvilágító kapu, így alaposan átvizsgálták, a cipőjét is levetették vele, de hiába, nem találtak nála a Brekin kívül semmit.
Amíg Dóri mama wc-re ment Hanga vigyázott Marcira és a csomagokra, amíg Hangát pisiltette Marci vigyázott mindenre.
Azért szívesen megnéztem volna őket!
Érkezéskor a csomagfelvételnél egy kis kocsira tették a bőröndöt és a kis babakocsit, ennek a tetején ült Hanga, a felső kis kosárban pedig Marcika vigyorgott a kabát kupac tetején. Sajnálom, hogy nagy örömömben fényképet nem készítettem róluk!

Sokszor jártam már pórul 4 éves anyaságom alatt, hogy azt hittem, hogy xy indok miatt “ma tuti nagyot alszanak délután”.
A 2 órás autó úton (Eindhovenből Hágába) Marcika 30, Hanga 5 percet aludt. Nagyon örültek nekünk, tetszett nekik a lakás, a játékok, a gyerekszoba, bár Hanga meglepődött, hogy “ilyen kicsi!?”.
Ebéd után Dóri mama kidőlt, én meg elvittem a gyerekeket aludni. Több, mint másfél órán át nem tudtam lenyomni egyiket se!!! Így fittyet hányva arra, hogy 3:45 óta fent vannak (én “csak” 6-kor keltem) egy percet sem aludtak! Délután a belvárosban sétálgattunk, azt is bírták! Persze este nem kellett sokat vacakolni, hogy aludjanak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülünk minden megjegyzésnek, írjatok! :-)